karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Κάλεσμα στον κόσμο, να γεμίσει το "παλατάκι" του ΒΑΚ και να βοηθήσει τα κορίτσια του ΟΦΗ να γράψουν ιστορία, κερδίζοντας μια θέση στο βάθρο, στο Final 4, που διεξάγεται στο Ηράκλειο, απηύθυναν οι άνθρωποι του ΟΦΗ, στην επίσημη συνέντευξη τύπου που δόθηκε στην Περιφέρεια Κρήτης.

Τα κορίτσια του ΟΦΗ, θα μπούν στην μάχη διεκδίκησης του τίτλου, απέναντι στον περσινό πρωταθλητή Ολυμπιακό, αλλά και δυο αξιόλογες ομάδες της Θεσσαλονίκης, την Ακαδημία ΔΕΚΑ και την Ελπίδα Αμπελοκήπων.

"Προσκαλώ τον κόσμο, να γεμίσει το γήπεδο και να δεί αγώνες υψηλού επιπέδου. Ευχαριστώ την Περιφέρεια απο τα βάθη της καρδιάς μου, γιατί στηρίζει και το βόλεϊ, αλλά συνολικά τον αθλητισμό στον τόπο μας. Ευχαριστώ την ΕΟΠΕ, η οποία αποδέχθηκε την πρόταση που κάναμε και νομίζω ότι οι φίλοι του αθλητισμού, θα χαρούν μια τέτοια διοργάνωση", ανέφερε ο πρόεδρος του ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης.

Ενώ ο προπονητής των κοριτσιών του ΟΦΗ, Νίκος Προύφας, τόνισε πως "θέλουμε απο τον κόσμο να γεμίσει το γήπεδο και να απολαύσουμε τα παιχνίδια αυτά. Εμείς σαν ομάδα θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό. Θα παλέψουμε κάθε φάση και θα απολαύσουμε τη στιγμή".

Η αρχηγός του ΟΦΗ Νικολέτα Φανιουδάκη, ανέφερε με τη σειρά της ότι "εχουμε στόχο, να μπούμε στα μετάλλια.Είτε είναι το χρυσό, είτε είναι κάποιο άλλο. Χρειαζόμαστε τον κόσμο στο πλευρό μας, για να στηρίξει και να απολαύσει θέαμα".

Ο αναπληρωτής Περιφερειάρχης Γιώργος Πιτσούλης, ανέφερε πως "είναι χαρά μας, που στην Κρήτη, μετά απο δεκαετίες γίνεται ένα Final 4 βόλεϊ Νεανίδων.Ο ΟΦΗ είναι εκεί και αυτό αποτελεί μια προοδο για το βόλεϊ της Κρήτης, που εκπροσωπείται πια πολλαπλώς στις Εθνικές κατηγορίες.Ευχαριστώ την ΕΟΠΕ που αποκεντρώνει τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα.Γινόμαστε πόλος έλξης για τα νέα παιδιά που είναι το ζητούμενο.Καλωσορίζουμε τις ομάδες και ευχόμαστε σε όλες καλή επιτυχία.Καλούμε τον κόσμο να βρεθεί στο κλειστό του ΒΑΚ και να απολαύσει υψηλής ποιότητας βόλεϊ.

Τέλος, το μέλος της ΕΟΠΕ, Νεκτάριος Χαλβατζής, ανέφερε, ότι Κρήτη για μας, έχει γίνει δεύτερο σπίτι μας. Η Κρήτη είναι ένας ευλογημένος τόπος που μας επιτρέπει να μεγαλώσουμε το άθλημα του βόλεϊ. Συγχαρητήρια στον πρόεδρο του ΟΦΗ, για τις προσπάθειες που έχει κάνει για να μεγαλουργήσει ο σύλλογος". 

 

Αναλυτικά οι δηλώσεις απο την συνέντευξη τύπου που δόθηκε στην Περιφέρεια Κρήτης:

Γιώργος Πιτσούλης (αναπληρωτής Περιφερειάρχης):

"Καλωσορίζουμε τον κ. Χαλβατζή απο την ΕΟΠΕ, που είναι και υπεύθυνος πρωταθλημάτων. Μόλις ήρθε απο την Αθήνα και την αντιπροσωπεία του ΟΦΗ, που είναι σήμερα εδώ.

Θα έρθει και ο Ολυμπιακός σε λίγο, ενώ λόγω των πτήσεων των υπολοίπων ομάδων, δεν ήταν εφικτή η παρουσία τους εδώ. Είναι χαρά μας, που στην Κρήτη, μετά απο δεκαετίες γίνεται ένα Final 4 βόλεϊ Νεανίδων. Ο ΟΦΗ είναι εκεί και αυτό αποτελεί μια προοδο για το βόλεϊ της Κρήτης, που εκπροσωπείται πια πολλαπλώς στις Εθνικές κατηγορίες.

Ευχαριστώ την ΕΟΠΕ που αποκεντρώνει τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα. Γινόμαστε πόλος έλξης για τα νέα παιδιά που είναι το ζητούμενο.

Καλωσορίζουμε τις ομάδες και ευχόμαστε σε όλες καλή επιτυχία. Καλούμε τον κόσμο να βρεθεί στο κλειστό του ΒΑΚ και να απολαύσει υψηλής ποιότητας βόλεϊ"

 Νεκτάριος Χαλβατζής (Mέλος του Δ.Σ. της ΕΟΠΕ): 

"Σας μεταφέρω τα χαιρετίσματα του προέδρου ΕΟΠΕ Γιώργου Καραμπέτσου. Η Κρήτη για μας, έχει γίνει δεύτερο σπίτι μας. Η Κρήτη είναι ένας ευλογημένος τόπος που μας επιτρέπει να μεγαλώσουμε το άθλημα του βόλεϊ. Εχουμε φέρει την τελική φάση Νεανίδων, ακολουθεί ένα διεθνές τουρνουά μπιτς βόλει για Ολυμπιακούς Αγώνες.

Κάθε χρόνο είμαστε εδώ. Πολλοί στην Αθήνα με ρωτούν, "είσαι Κρητικός; Xαλβατζάκη σε λένε;" Ο πρόεδρος του ΟΦΗ, ο κ. Γιάννης Δανδάλης, κάνει μεγάλες προσπάθειες για να μεγαλουργήσει ο ΟΦΗ. Αυτή η ενέργεια που έχεις, πάμε, πάμε, είναι ότι καλύτερο".

 Γιάννης Δανδάλης (Πρόεδρος ΟΦΗ):

"Είναι μεγάλη χαρά και τιμή για μας, να συμμετέχουμε και να διοργανώνουμε με την Περιφέρεια Κρήτης, αυτό το τουρνουά.

Ευχαριστώ την Περιφέρεια απο τα βάθη της καρδιάς μου, γιατί στηρίζει και το βόλεϊ, αλλά συνολικά τον αθλητισμό στον τόπο μας.

Οταν έκανε την επιτυχία η ομάδα και προκρίθηκε στις 4 καλύτερες ομάδες, που είναι επιτυχία σταθμός, για το σωματείο μας, δεν το σκέφτηκα πολύ.

Αμέσως ξεκίνησα την διαδικασία, για να φέρουμε τις 4 καλύτερες ομάδες, στο Ηράκλειο.

Είμαι αισιόδοξος ότι θα γίνει μια διοργάνωση αντάξια του αθλήματος, με σημαντικούς αγώνες.

Προσκαλώ τον κόσμο, να γεμίσει το γήπεδο και να δεί αγώνες υψηλού επιπέδου.

Ευχαριστώ την ΕΟΠΕ, η οποία αποδέχθηκε την πρόταση που κάναμε και νομίζω ότι οι φίλοι του αθλητισμού, θα χαρούν μια τέτοια διοργάνωση".

 Νίκος Προύφας (Προπονητής ΟΦΗ):

"Για μας είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι η Ομοσπονδία και η Περιφέρεια, αλλά φυσικά και η διοίκηση της ομάδας, μας έδωσαν το βήμα, για να παίξουμε ένα Final 4 μετά απο πολλά χρόνια στην Κρήτη και οι αθλήτριες μας να παίξουν μπροστά στον κόσμο μας και τις οικογένειες τους.

Είναι μια τεράστια στιγμή για μας και το Κρητικό βόλει. Η Ομοσπονδία σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης έχουν φέρει τα τελευταία χρόνια στο νησί μεγάλα event.

Ο κόσμος έχει δεί πολλά παιχνίδια υψηλού επιπέδου.

Και αυτό το τουρνουά είναι ένα απο αυτά.

Θα δούμε αθλήτριες που θα παίξουν στο υψηλότερο επίπεδο τα επόμενα χρόνια.

Χαιρόμαστε που θα είμαστε μέρος της διοργάνωσης.

Θα γίνουν δυνατά παιχνίδια και το θέαμα θα είναι υψηλού  επιπέδου.

Θέλουμε απο τον κόσμο να γεμίσει το γήπεδο και να απολαύσουμε τα παιχνίδια αυτά.

Εμείς σαν ομάδα θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό. Θα παλέψουμε κάθε φάση και θα απολαύσουμε τη στιγμή".

Νικολέτα Φανιουδάκη (Αρχηγός ΟΦΗ): 

"Είμαστε πολύ χαρούμενες για ότι καταφέρει στη φετινή σεζόν και την πρόκριση μας, στις 4 καλύτερες ομάδες της Ελλάδος.

Δεν έχουμε ξαναζήσει κάτι τέτοιο. Ανυπομονούμε να ξεκινήσει το τουρνουά. Έχουμε στόχο, να μπούμε στα μετάλλια.

Είτε είναι το χρυσό, είτε είναι κάποιο άλλο. Χρειαζόμαστε τον κόσμο στο πλευρό μας, για να στηρίξει και να απολαύσει θέαμα".

 

Σπύρος Σαραντίτης (Προπονητής Ολυμπιακού): 

 «Είμαι πραγματικά χαρούμενος και πολύ περήφανος που ο Ολυμπιακός για 4ο συνεχόμενο Final- 4 θα είναι παρών για να διεκδικήσει μαζί με άλλες τρεις, πολύ καλές ομάδες το πρωτάθλημα Ελλάδας. Είμαι σίγουρος ότι θα γίνουν πολύ ανταγωνιστικοί αγώνες στην όμορφη Κρήτη. Έχω εμπιστοσύνη στην ομάδα μου, στην προετοιμασία που έχουμε κάνει και είμαι σίγουρος ότι θα δώσουμε τα πάντα για να υπερασπιστούμε τον τίτλο που κατακτήσαμε πέρυσι!».

Βάλια Δαγρέ (αρχηγός Ολυμπιακού): 
 «Θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό για να ανταγωνιστούμε τις άλλες ομάδες που είναι αρκετά καλές. Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλες».

 

Το πρόγραμμα των αγώνων:


Παρασκευή 9 Μαΐου 2025

Βαρδινογιάννειο, 16.00: A.Σ. Ελπίς - Δ.Ε.Κ.Α.
Διαιτητές: Καραπουλάκης, Κόκκας, Γραμματεία: Κληματσίδα, Παρατηρητής: Κοκοτσάκης.

Βαρδινογιάννειο, 18.30: Ολυμπιακός Σ.Φ.Π. - Ο.Φ.Η.
Διαιτητές: Οικονόμου, Κουνδουράκη, Γραμματεία: Παπαδάκη Ανθ., Παρατηρητής: Βλαχάκης.

Σάββατο 10 Μαΐου 2025

Βαρδινογιάννειο, 10.30: Ολυμπιακός Σ.Φ.Π. - Α.Σ. Ελπίς
Διαιτητές: Τραχαλάκη, Καραπουλάκης, Γραμματεία: Αβραμοπούλου, Παρατηρητής: Κοκοτσάκης.

Βαρδινογιάννειο, 18.00: Ο.Φ.Η. - Δ.Ε.Κ.Α.
Διαιτητές: Οικονόμου Β., Κόκκας, Γραμματείας Παπαδάκη Ανθ., Παρατηρητής: Βλαχάκης.

Κυριακή 11 Μαΐου 2025

Βαρδινογιάννειο, 13.00: Δ.Ε.Κ.Α. - Ολυμπιακός Σ.Φ.Π.
Διαιτητές: Οικονόμου Β., Κουνδουράκη, Γραμματεία: Κληματσίδα, Παρατηρητής: Κοκοτσάκης.

Βαρδινογιάννειο, 15.30: Α.Σ. Ελπίς - Ο.Φ.Η.
Διαιτητές: Τραχαλάκη, Καραπουλάκης, Γραμματεία: Αβραμοπούλου, Παρατηρητής: Βλαχάκης.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Τα κορίτσια του ΟΦΗ θα κυνηγήσουν το μετάλλιο στο Final 4

Τα κορίτσια (Κ20) του ΟΦΗ, έχουν προκριθεί στις 4 καλύτερες ομάδες της Ελλάδος και στο Final 4, που θα γίνει 9-11 Μαίου στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, θα κυνηγήσουν μια θέση στο βάθρο, ακόμα και την πρώτη θέση, με αντιπάλους τον Ολυμπιακό, την Ελπίδα Αμπελοκήπων και την ακαδημία ΔΕΚΑ.

Στην συνέντευξη τύπου, που δόθηκε σήμερα στην Περιφέρεια Κρήτης, η οποία μαζί με τον ΟΦΗ είναι συνδιοργανωτές, ο πρόεδρος του ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης, ο Γενικός Αρχηγός Δημήτρης Ζλατιλίδης, το μέλος του ΤΑΑ ΟΦΗ και της ΕΟΠΕ Μαρία Παπαδάκη, ο προπονητής Νίκος Προύφας και η αρχηγός της ομάδας Νικολέτα Φανιουδάκη, ζήτησαν απο τους φιλάθλους του ΟΦΗ, να ειναι στο πλευρό τους, στα μεγάλα παιχνίδια που έρχονται!

Ο Οργανισμός του ΟΦΗ, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης, υπόσχεται μια διοργάνωση που θα είναι γιορτή του βόλεϊ και το θέαμα θα είναι υψηλού επιπέδου!

Ο αναπληρωτής Περιφερειάρχης Γιώργος Πιτσούλης, ευχήθηκε σε όλες τις ομάδες καλή επιτυχία, ενώ το μέλος της ΕΟΠΕ Νεκτάριος Χαλβατζής, τόνισε με νόημα ότι η Κρήτη έχει γίνει πλέον το σπίτι της Ομοσπονδίας, με τόσες διοργανώσεις που έρχονται με στόχο το βόλεϊ στο νησί να ανέβει ψηλά.

Ο ΟΦΗ ξεκινάει τα παιχνίδια του στο Final-4, με τον πρωταθλητή Ολυμπιακό (Παρασκευή 9/5, 6.30μμ), ακολουθεί το παιχνίδι με την Ακαδημία ΔΕΚΑ (Σάββατο 10/5, 6μμ) και την τρίτη μέρα, με την Ελπίδα Αμπελοκήπων (3.30μμ).

Η είσοδος στους θεατές, είναι ελεύθερη! 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Στο τελευταίο εντός έδρας παιχνίδι της σεζόν, ο ΟΦΗ έμεινε στο 1-1 με τον Αρη, με τους φιλάθλους του ΟΦΗ, μετά τη λήξη του αγώνα να φωνάζουν ρυθμικά το σύνθημα "ομιλάρα φέρε μας, το Κύπελλο", καθώς τα βλέμματα σε όλο τον οργανισμό του ΟΦΗ, είναι στο ΟΑΚΑ κα στον τελικό Κυπέλλου, με τον Ολυμπιακό.

Κόντρα στον Αρη, ο ΟΦΗ, είχε τις ευκαιρίες στο πρώτο ημίχρονο, να καθαρίσει το παιχνίδι.

Αν και βαθμολογικά αδιάφορος, ο ΟΦΗ, ήταν καλύτερος και προηγήθηκε στο 6' όταν μετά απο κόρνερ του Μπόρχα Γκονζάλες, ο Λαμπρόπουλος με καρφωτή κεφαλιά, άνοιξε το σκορ.

Ο ΟΦΗ είχε τις φάσεις και για ένα δεύτερο γκολ στο 27' με τον Θεοδοσουλάκη και στο 44' με τον Σίλβα, αλλά και στο 52' με τον Φούντα, χωρός όμως να τα καταφέρει.

Απο το 55' και μετά ο Αρης, πήρε τα ηνία, απείλησε στο 54' με τον Μορόν και στο 65' με τον Σπίκιτς και στον 70' με τον Μορόν.

Στο σημείο αυτό, πήρε φωτιά, ο πυλώνας του γηπέδου του ΟΦΗ, εκεί που ενώνεται η θύρα 6, με τη θύρα 1.

Το παιχνίδι διεκόπη, για δέκα λεπτά.

Η διακοπή, φάνηκε να επηρεάζει περισσότερο τον ΟΦΗ, με τον Αρη να βρίσκει γκολ, λίγο μετά την επανέναρξη, με τον Σπίκιτς, να προλαβαίνει στην έξοδο τον Χριστογεώργο και να πλασάρει μετά την εξαιρετική μπαλιά στην πλάτη της άμυνας, απο τον Μόντσου.

Παίχθηκαν 14 λεπτά καθυτέρήσεων, λόγω της διακοπής με το πρόβλημα στον πυλώνα, αλλά τίποτα δεν άλλαξε.

Ο Αρης με το "Χ" εξασφάλισε την 5η θέση, αλλά τον τελευταίο λόγο έχει ο ΟΦΗ, καθώς αν σηκώσει το Κύπελλο, είναι εκείνος που παίρνει το ευρωπαικό εισιτήριο (Europaleague).

Aν πάρει το Κύπελλο ο Ολυμπιακός, τότε ο Αρης θα αγωνιστεί στο Conferernce League, της επόμενης περιόδου.

Ντεμπούτο στην Σούπερ Λίγκ, έκανε ο νεαρός Χνάρης του ΟΦΗ, τον οποίο έριξε στην μάχη ο Ράσταβατς, στις τελευταίες στιγμές του αγώνα.

Τραυματίες αποχώρησαν οι Σεγκέλια, Μπόρχα Γκονζάλες, Νέιρα (έγινε αλλαγή στην αλλαγή), οι οποίες και θα αξιολογηθούν απο το ιατρικό επιτελείο.

15 μέρες, πριν τον τελικό Κυπέλλου με τον Ολυμπιακό (17 Μαϊου, ΟΑΚΑ), ο ΟΦΗ, δεν θέλει απώλειες.

ΟΦΗ – Άρης 1-1 (Cosmote Sport 1)
Γκολ: 6′ Λαμπρόπουλος (ΟΦΗ), 89′ Σπίκιτς (Άρης).

Κίτρινες κάρτες: Ανδρούτσος, Σαλσίδο – Μόντσου, Μπράμπετς, Μεντίλ, Σπίκιτς.

ΟΦΗ (Μίλαν Ράσταβατς): Xριστογεώργος, Γκονθάλεθ (82′ Μαρινάκης), Χατζηθεοδωρίδης, Λαμπρόπουλος, Σίλβα, Καραχάλιος, Ανδρούτσος, Θεοδοσουλάκης, Φούντας (60′ Νέιρα – 82′ Λιούις), Σενγκέλια (60′ Νους), Σαλσίδο (90’+9 Χνάρης).

Άρης (Μαρίνος Ουζουνίδης): Κουέστα, Μάγιο, Φαμπιάνο (82′ Βέλεθ), Μπράμπετς, Μεντίλ (90′ Μοντόγια), Μόντσου, Νταρίντα (65′ Σιφουέντες), Ντούντου, Πάρντο (82′ Σαμόρα), Σαβέριο (65′ Σπίκιτς), Μορόν.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi