Το βόλει του ΟΦΗ συνεχίζει ακάθεκτο την πορεία του στην Α2 βόλει. Η ομάδα του Δημήτρη Ζλατιλίδη, πέρασε με μεγάλη εκτός έδρας νίκη και απο την έδρα του Πανερυθραικού στην Αθήνα (1-3 σετ) και παραμένει πρώτη και αήττητη στην κατηγορία.
Ο ΟΦΗ πήρε το πρώτο σετ με 25-21, έχασε το δεύτερο σετ με 25-23, αλλά πήρε τα άλλα δυο με 25-23 και 25-22 πανηγυρίζοντας μια σπουδαία εκτόςέδρας νίκη απέναντι σε μια απο τις καλύτερες ομάδες της κατηγορίας.
«Κάναμε μια σημαντική νίκη και συνεχίζουμε. Τώρα έχουμε μπροστά μας την ΑΕΚ σε ένα παιχνίδι, το οποιο δυστυχώς θα παίξουμε κεκλεισμένων των θυρών στο γήπεδο μας» τόνισε στην επίσημη σελιδα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ ofierasitechnis.gr ο πρόεδρος του συλλόγου Γιάννης Δανδάλης, ο οποίος συόδευσε την αποστολή της ομάδας βόλει του ΟΦΗ και σε αυτό το εκτός έδρας παιχνίδι.
Το παιχνίδι ΟΦΗ-ΑΕΚ θα γίνει το Σάββατο στις 4μμ στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.
Ο ΟΦΗ καθάρισε με 3-0 τον ΑΟΧανιά και επέστρεψε στις νίκες παίζοντας καλό και επιθετικό ποδόσφαιρο στο Γεντί Κουλέ.
Δείτε στα παρακάτω VIDEO τα γκολ του ΟΦΗ στο παιχνίδι με τον ΑΟΧανιά, αλλά και δηλώσεις του Νίκου Νιόπλια στην κάμερα της ΕΡΤ3, η οποία μετέδωσε ζωντανά την αναμέτρηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ο ΟΦΗ κομμάτιασε τη διπλή ζώνη άμυνας του ΑΟΧανιά
Δείτε τι εγινε στην Football league-Oλη η εικόνα της 5ης αγωνιστικής
Νιόπλιας: Δεν είναι εύκολο. Τώρα φτιάχνουμε τον ΟΦΗ
Μπολάκης: Τώρα νικη με τον Ηρακλή
Με προπόνηση που έγινε αργά το απόγευμα της Τετάρτης (14/12) στο Βαρδινογιάνειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για την αναμέτρηση της Πέμπτης (15/12, 7.30μμ) με τον Ηρακλή στο Γεντί Κουλέ, για την 3η αγωνιστική της φάσης των ομίλων του Κυπέλλου Ελλάδος.
Ο Νίκος Νιόπλιας επέλεξε για την αποστολή 20 παίκτες.
Στην αποστολή μετέχουν οι: Δάφκος, Δερμιτζάκης, Βαλλιάνος, Κομεσίδης, Οστοιτς, Χαντί, Φαζός, Βουό, Μιλοσάβλιεφ, Ράντι, Νάστος, Αντουκόρ, Κοιλιάρας, Μάνος, Μπολάκης,Ογκμποε, Χισι, Κώτσιος, Μανιαδής και Κοντογιάννης.
Εκτός αποστολής ένειναν οι τραυματίες Μπουρσέλης, Μίκιτς, ο Κιάσσος που έχει μια ενόχληση στους προσαγωγούς και οι Βρετός, Κασμεριδης, Ροβίθης και Τουγλής.
Η αποστολή του ΟΦΗ την Πέμπτη (15/12) το μεσημέρι θα δειπνήσει στο ξενοδοχείο LATO και αμέσως μετά οι παίκτες θα μεταβούν στο γήπεδο για το παιχνίδι με τον Ηρακλή.
Η φωτογραφία είναι απο την προπόνηση της Τετάρτης (14/12) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.