Ενας ακόμη διαιτητής Σούπερ Λίγκ, θα σφυρίξει στην αναμέτρηση του ΟΦΗ με τον Αγροτικό Αστέρα, που θα γίνει την επόμενη Τετάρτη στον Εύοσμο, κόντρα στον Αγροτικό Αστέρα στο πλαίσιο της 8ης αγωνιστικής της Β’ Εθνικής.
Ο λόγος για τον διαιτητή Φωτιάδη από την Καστοριά , τον οποίο όρισε η ΚΕΔ, για την αναμέτρηση.
Ακόμη, ο Ηρακλειώτης διαιτητής Γεώργιος Φουκάκης θα σφυρίξει στο ματς Καλλιθέα-Άρης και ο Μιχαήλ Αντιπαριώτης στο Κισσαμικός-Απόλλων Σμύρνης.
Στην αναμέτρηση Πανθρακικός-Χανιά θα σφυρίξει ο Κοτσάνης από τη Δράμα.
Αναλυτικά οι διαιτητές της 8ης αγωνιστικής στη Β’ Εθνική:
Τετάρτη (4/1)
14:00 Αιγινιακός - Καλλονή
Διαιτητής: Θεοδωρόπουλος (Φλώρινας)
Βοηθοί: Παπαλίτσας (Καρδίτσας), Στεφανής (Καρδίτσας)
4ος: Κατής (Φλώρινας)
15:00 Κισσαμικός – Απόλλων Σμύρνης
Διαιτητής: Αντιπαριώτης (Ανατ. Αττικής)
Βοηθοί: Μητάρης (Ανατ. Αττικής), Τρουλινός (Ηρακλείου)
4ος: Ζαχαριουδάκης (Ηρακλείου)
15:00 Πανσερραϊκός - Αχαρναϊκός
Διαιτητής: Αγγελάκης (Μακεδονίας)
Βοηθοί: Χαδήμογλου (Μακεδονίας), Έμπλιουκ (Ξάνθης)
4ος: Κίπτζι (Θράκης)
15:00 Αγροτικός Αστέρας - ΟΦΗ
Διαιτητής: Φωτιάδης (Καστοριάς)
Βοηθοί: Νταλούκας (Τρικάλων), Καρακώστας (Λάρισας)
4ος: Μαλούτας (Ημαθίας)
15:00 Αναγέννηση Καρδίτσας - Πανελευσινιακός
Διαιτητής: Αθανασίου (Άρτας)
Βοηθοί: Παπαδημητρίου (Λάρισας), Βρούζος (Πιερίας)
4ος: Μπουμαρσόπουλος (Λάρισας)
15:00 Παναιγιάλειος - Λαμία
Διαιτητής: Πουλημάς (Κέρκυρας)
Βοηθοί: Καλαμπόκης (Αιτωλοκαρνανίας), Χουλιάρας (Αιτωλοκαρνανίας)
4ος: Κακριδής (Κορινθίας)
15:00 Σπάρτη - Τρίκαλα
Διαιτητής: Νεοφυτιάδης (Κορινθίας)
Βοηθοί: Σερεμέτης (Μεσσηνίας), Νίκα (Αρκαδίας)
4ος: Γκοβέσης (Αρκαδίας)
15:00 Πανθρακικός - Χανιά
Διαιτητής: Κοτσάνης (Δράμας)
Βοηθοί: Καραΐσκος (Έβρου), Ζήρδας (Δράμας)
4ος: Τρακαλιάνης (Σερρών)
17:00 Καλλιθέα – Άρης
Διαιτητής: Φουκάκης (Ηρακλείου)
Βοηθοί: Κουντουρέλλης (Αθηνών), Φαρμάκης (Δυτ. Αττικής)
4ος: Μανούρας (Τρικάλων)
Προπόνηση στο γήπεδο του Αλμυρού, που διαθέτει πλαστικό τάπητα, έκανε την Πέμπτη (29/12), ο ΟΦΗ, καθώς λόγω της ισχυρής βροχόπτωσης τα γήπεδα στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ήταν γεμάτα νερό.
Με ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ευχαρίστησε την διοίκηση του Αλμυρού για την φιλοξενία και τον πρόεδρο της ομάδας Νίκο Πατραμάνη, για την εξυπηρέτηση στον ΟΦΗ.
Η φωτογραφία είναι απο την προπόνηση του ΟΦΗ στο γήπεδο του Αλμυρού, την Πέμπτη (29/12) το πρωί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Το καλύτερο γκολ της φετινής χρονιάς έβαλαν παραμονές των Χριστουγέννων οι παίκτες του ΟΦΗ.
Σε μια κοινή δράση με την Αρχιεπισκοπή Κρήτης, επισκέφθηκαν παιδιά με ασθένειες που νοσηλεύονται αιματολογική κλινική του Πανεπιστημιακού νοσοκομείου Ηρακλείου και μοίρασαν χαρά και δώρα στους μικρούς φίλους.
Απέναντι σε πραγματικούς νικητές της ζωής, όπως είναι αυτά τα μικρά παιδιά, οι παίκτες του ΟΦΗ πέρασαν μερικές ώρες μαζί τους και εισέπραξαν σπουδαία μηνύματα.
Οι παίκτες του ΟΦΗ μίλησαν με τα παιδιά για το ποδόσφαιρο και όχι μόνο, αλλά και τους γονείς τους και τους ευχήθηκαν καλή δύναμη στην προσπάθεια τους και καλές γιορτές.
Τους μοίρασαν αναμνηστικά δώρα με το σήμα του ΟΦΗ (κασκόλ, κούπες, κ.λ.π), ενώ πολλά παιδιά με χαρά φόρεσαν το κασκόλ της ομάδας στο λαιμό τους, δείχνοντας με αυτον τον τρόπο, το «ευχαριστώ» τους για την επίσκεψη που τους έκαναν οι ποδοσφαιριστές της κρητικής ομάδας!
Ο Αγγελος Χαντί ένας απο τους παίκτες του ΟΦΗ που συμμετείχαν σε αυτήν την κοινωνική πρωτοβουλία, μαζί με τους Μικιτς, Μητρόπουλο, Μπουρσέλη, ανέφερε ότι «τι να πω. Για μένα αυτή η εμπειρία ήταν σα να έβαλα δέκα γκολ σε ένα παιχνίδι! Είδα τη δύναμη που έχουν αυτά τα παιδιά και χαίρομαι που τους δώσαμε λίγη χαρά και αγάπη. Αυτές οι πρωτοβουλίες είναι σημαντικές και πρέπει όλοι να είμαστε ευαισθητοποιημένοι».
Η επίσκεψη του ΟΦΗ στα παιδιά με ασθένειες στο ΠΑΓΝΗ ήταν η πρώτη ενέργεια που έχει σχεδιάσει ο ΟΦΗ με την Αρχιεπισκοπή Κρήτης, καθώς θα ακολουθήσουν και άλλες το επόμενο διάστημα.
Ο Πρωτοσύγγελος της Αρχιεπισκοπή πατέρας Μεθόδιος Βερναδάκης, ανέφερε πως «όταν είμαστε όλοι μαζί μπορούμε να φέρουμ καλύτερα αποτελέσματα.Ευχόμαστε ο Κυριος να δώσει υγεία σε αυτά τα παιδιά και να δίνει δύναμη και στους γιατρούς για το έργο που επιτελούν. Οσο για τον ΟΦΗ, να μπορεί να δίνει χαρά στον κόσμο και να φτάσει ψηλά».
Στην επίσκεψη της αντιπροσωπείας του ΟΦΗ και της Αρχιεπισκοπής Κρήτης, στα παιδιά με παιδικές ασθένειες στο ΠΑΓΝΗ, συμμετείχαν απο πλευράς ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 οι κ.κ.Κώστας Ζερβάκης και Νίκος Ανδρεαδάκης, οι ποδοσφαιριστές Χαντί, Μπουρσέλης, Μητρόπουλος, Μίκιτς.
Απο την Αρχιεπισκοπή Κρήτης, ο Πρωτοσύγγελος πατέρας Μεθόδιος Βερναδάκης, ο πατέρας Ζαχαρίας Χαριτάκης, ο ιερέας του νοσοκομείου πατέρας Μιχ. Πίσαρης και η υπεύθυνη της διακονίας αγάπης της Αρχιεπισκοπής Κική Φανιουδάκη.
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες απο την επίσκεψη του ΟΦΗ και της Αρχιεπισκοπής Κρήτης στα παιδιά με ασθένειες στο ΠΑΓΝΗ