Ικανοποιημένος απο την δουλειά που γίνεται στην Κ19 του ΟΦΗ και στις υποδομές γενικότερα, δηλώνει ο προπονητής της Κ19 του ΟΦΗ Βασίλης Πλεσίτης, σε συνέντευξη του στον Athletic Radio 104,2 . «Όλα τα παιδιά υπηρετούν το πλάνο με μεγάλη προσήλωση» τονίζει ενώ επισημαίνει πως «είμαι πολύ ευχαριστημένος από την εξέλιξη και την βελτίωση που παρουσιάζουν τα παιδιά. Πιστεύω ότι υπάρχουν παιδιά που θα στελεχώσουν την πρώτη ομάδα». Ο Βασίλης Πλεσίτης αναφέρεται στην διάθεση που υπάρχει απο την πλευρά της διοίκησης του ΟΦΗ «να στηρίξουν το μοντέλο των υποδομών» και επισημείνει την σημασία, ο ΟΦΗ να γίνει πρωτοπόρος στην Κρήτη, στο θέμα αυτό, της ανάδειξης δηλαδή παικτών απο τις ακαδημίες.
Τέλος για την πρώτη ομάδα τονίζει πως «απο εδώ και πέρα θα είναι συνεχώς καλύτερη και θα παραμείνει ανταγωνιστική μέχρι το τέλος στο στόχο της ανόδου, αλλά ακόμη και αν δεν το πετύχει φέτος τότε υπάρχουν οι βάσεις για να γίνει το αδιαφιλονίκητο φαβορί της επόμενης χρονιάς».
Aναλυτικά όσα είπε ο Βασίλης Πλεσίτης στον Athletic Radio 104,2:
Για την Κ19 του ΟΦΗ: «Τα περισσότερα παιδιά είναι 17 και 18 χρονών και επιλέξαμε αυτές τις ηλικίες. Η αλήθεια είναι ότι με κάνει ιδιαίτερα χαρούμενο η βελτίωση αυτών των παιδιών και τους αξίζουν μπράβο γιατί παρότι δεν υπήρχε πρωτάθλημα, οι προπονήσεις μας είναι καθημερινές. Όλα τα παιδιά υπηρετούν το πλάνο με μεγάλη προσήλωση. Γίνεται μια νέα προσπάθεια και μου αφήνει μεγάλη ικανοποίηση το πως πορευόμαστε. Ήδη, έχει δημιουργηθεί μια Κ19 που είναι αντίστοιχη του καλού ονόματος του ΟΦΗ. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την εξέλιξη και την βελτίωση που παρουσιάζουν τα παιδιά. Πιστεύω ότι υπάρχουν παιδιά που θα στελεχώσουν την πρώτη ομάδα και εφόσον εξακολουθήσουν να δουλεύουν καθημερινά τότε έχουν δρόμο μπροστά τους».
Για το αν δίνεται βαρύτητα από τον ΟΦΗ, στις υποδομές: «Είναι πολύ ελπιδοφόρο γιατί δεν αρκεί να υπάρχουν παιδιά με ταλέντο. Είμαστε σε επικοινωνία, σε καθημερινή βάση και είναι μια μοναδική εμπειρία για τα παιδιά μας να αντιμετωπίζουν εκείνους που χειροκροτούν από τις εξέδρες του «Γεντί Κουλέ». Οι άνθρωποι της διοίκησης θέλουν να στηρίξουν αυτό το μοντέλο. Και βέβαια πρέπει να πω για τον ΟΦΗ ’94 όπου υπάρχουν αρκετά παιδιά με πλούσιο ταλέντο. Εφόσον δουλέψουν όλα με την σειρά τους τότε όλα θα πάνε καλά».
Για το πρωτάθλημα Νέων: «Η φετινή χρονιά έχει πολλά προβλήματα για την Football league. Θέλουμε να πάμε στην τελική φάση και να παίξουμε με τις ομάδες της υπόλοιπης Ελλάδας. Νομίζω ότι πιστοποιήσαμε πως είμαστε σε ανώτερο επίπεδο, στην Κρήτη όμως το σημαντικότερο είναι ότι τα παιδιά δουλεύουν σωστά. Οι διακρίσεις της ομάδας είναι σημαντικές όμως μας ενδιαφέρουν τα άτομα για το πως βελτιώσαμε τα παιδιά. Από εκεί θα κριθούμε και όχι από τα αποτελέσματα. Καμία φορά παρασυρόμαστε από τα παιχνίδια, κερδίζουμε ή χάνουμε όμως το πραγματικό νόημα είναι το ποια είναι η μεγαλύτερη εξέλιξη για αυτά τα παιδιά».
Για τη… ρότα που πρέπει να ακολουθήσει ο ΟΦΗ, στο θέμα των υποδομών: «Ο ΟΦΗ πρέπει να αποκτήσει, επιτέλους, την δυναμική που του αναλογεί σε όλη την Κρήτη. Δεν έχει να κάνει μόνο με την δουλειά που γίνεται στα τμήματα υποδομής αλλά με ολόκληρο το οικοδόμημα. Όταν υπάρχει σωστή λειτουργία τότε θα υπάρξουν και τα επιθυμητά αποτελέσματα».
Για την πορεία του ΟΦΗ στο πρωτάθλημα της Stoiximan.gr Football League: «Νομίζω ότι θα είναι συνεχώς καλύτερη, στον δεύτερο γύρο θα είμαστε μια πραγματικά καλή ομάδα. Υπάρχει μια μεγάλη απόσταση όμως ξέρω ότι ο ΟΦΗ θα είναι ανταγωνιστικός, υπάρχει υγεία στην ομάδα και αν σε τελική ανάλυση, δεν το πετύχει φέτος τότε υπάρχουν οι βάσεις για να γίνει το αδιαφιλονίκητο φαβορί της επόμενης χρονιάς».
«Ο ΟΦΗ θα συνεχίσει να παλεύει για την άνοδο, όσο έχει αγωνιστικές και μαθηματικές ελπίδες». Αυτό τονίζει ο Κώστας Κιάσσος, σε συνέντευξη του στην αθλητική ιστοσελίδα των Χανίων athlitiko.gr.
Ο 41χρονος αμυντικός του ΟΦΗ, τονίζει ότι «όλοι στην ομάδα το πιστεύουμε ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε, παρ' ότι έχουμε μείνει πίσω», ενώ αναφέρεται με κολακευτικά λόγια στην παρουσία του Νίκου Παπαδόπουλου, στην ομάδα, επισημαίνοντας ότι «έχει αλλάξει κάποια πράγματα και φαίνονται», ενώ για τις δικές του αντοχές, τονίζει ότι «αυτό που θέλω είναι κάθε εβδομάδα να είμαι 150% έτοιμος στο γήπεδο!».
Ο Κιάσσος στο ερώτημα για το αν αυτή είναι η τελευταία του χρονιά, επισημαίνει πως «όταν έρθει το τέλος της χρονιάς, θα αποφασίσω», ενώ για το τι θα κάνει όταν σταματήσει το ποδόσφαιρο, τονίζει οτι «θα ασχοληθεί εντατικά με το κομμάτι της ατομικής δουλειάς των αθλητών».
Αναλυτικά οι πιο σημαντικές αναφορές του Κώστα Κιάσου στο athlitiko.gr:
Για τη νίκη του ΟΦΗ επί του Κισσαμκού:
«Γενικά στο συγκεκριμένο παιχνίδι δεν ήμασταν τόσο απειλητικοί όσο στα τελευταία παιχνίδια. Δεν πιάσαμε υψηλά κριτήρια απόδοσης όπως στα τελευταία 3-4 παιχνίδια και νομίζω ότι το αποτέλεσμα είναι τέτοιο που παρόλο ότι δεν ήμασταν καλοί, ήρθε σχετικά εύκολα η νίκη. Σίγουρα, εάν ο αντίπαλος με μία πολύ καλή φάση είχε ισοφαρίσει, η εξέλιξη θα ήταν διαφορετική. Μετά όμως, έτσι όπως εξελίχθηκε το παιχνίδι ήρθε εύκολα σχετικά το 2-0. Νομίζω ότι δεν πρέπει να σταθούμε σε αυτό το ματς, αλλά να το αφήσουμε. Ηταν ένα παιχνίδι από το οποίο κρατάμε τους 3 βαθμούς. Κρατάμε λίγα θετικά και τα όποια αρνητικά γιατί αυτά θα μας κάνουν καλύτερους. Σε ό,τι αφορά τη δική μου απόδοση νομίζω ότι δεν μπορώ να πω κάτι εγώ. Αυτό που θέλω είναι να είμαι κάθε εβδομάδα... 150% έτοιμος στο γήπεδο. Το πώς ήταν η απόδοσή μου ας το κρίνουν άλλοι από την ομάδα».
Για την παρουσία του Νίκου Παπαδόπουλου στον πάγκο του ΟΦΗ:
«Νομίζω ότι όλα παίζουν σημαντικό ρόλο, μέσα από τη συνολική δουλειά. Ο προπονητής, οι παίκτες, η απόδοση, το σύνολο δουλειάς καθημερινά στην προπόνηση. Εχουμε αλλάξει τρόπο παιχνιδιού, έχουμε αλλάξει πάρα πολλά πράγματα και συνεχίζουμε ν' αλλάζουμε. Ο καινούργιος προπονητής περνάει άλλα πράγματα στην ομάδα, κάνει άλλα πράγματα εντελώς καινούργια και νομίζω ότι φαίνεται μέσα στο γήπεδο ότι γίνονται αυτά τα πράγματα».
Για το αν ο ΟΦΗ μπορεί να μείνει στο κόπλο της ανόδου:
«Η ομάδα δεν είχε καλό ξεκίνημα, μείναμε αρκετά πίσω, αλλά είναι μία ομάδα με πάρα πολύ μεγάλη δυναμική, η οποία τα παιχνίδια δεν τα αφήνει. Δεν γίνεται αυτή η ομάδα να είναι κομπάρσος, η ύπαρξη αυτής της ομάδας είναι για να πρωταγωνιστεί, πόσο μάλλον στη Β' Εθνική. Οπότε, όπου κι αν βρίσκεται αυτή η ομάδα πρέπει να πρωταγωνιστεί και πρέπει όλα τα παιχνίδια να τα κερδίζει και παρόλο που αυτή τη στιγμή είμαστε έτσι όπως είμαστε, νομίζω ότι το πιστεύουν όλοι. Μέχρι να έχουμε ελπίδες και μαθηματικές και αγωνιστικές, νομίζω ότι θα πιστεύουμε και θα συνεχίζουμε να προσπαθούμε προκειμένου να πετύχουμε τον στόχο που έχουμε βάλει από την αρχή. Δεν αλλάζει κάτι παρόλο που είμαστε κάμποσες θέσεις πίσω».
Για το αν είναι η τελευταία του χρονιά στα γήπεδα:
«Για τώρα που μιλάμε είναι "αυτό". Παίζω ποδόσφαιρο, είναι το μυαλό μου καθημερινά 150% σε αυτό που κάνω, το αγαπάω πάρα πολύ, αγαπάω την ομάδα πάρα πολύ, το έχω ξαναπεί. Όταν θα έρθει προς το τέλος η σεζόν θα σκεφτώ κάποια πράγματα. Εχω σκεφτεί κάποια πράγματα για ν' αποφασίσω ακριβώς τι θα κάνω»...
Για το τι θα κάνει όταν σταματήσει το ποδόσφαιρο:
«Θ' ασχοληθώ πολύ εντατικά με το κομμάτι της ατομικής δουλειάς των αθλητών».
Την πίτα του κόβει ο ΟΦΗ, την Παρασκευή (3/3). Η εκδήλωση θα γίνει στο «Κτήμα Αρχοντικό» στη Ροδιά, λίγο μετά τις 8μμ. Προσκεκλημένοι είναι οι ποδοσφαιριστές, το τεχνικό επιτελείο και οι υπάλληλοι της ΠΑΕ, σε μια «οικογενειακή» βραδιά.